Liker du å være ute? Turer i skog og mark, flammende bål, kanopadling, skattejakt, lære noe nytt, klatring, lek og moro? Speiding gir opplevelser for livet.

Velkommen til første speidermøte i Speiding for alle! Her tilbyr vi helt vanlig speiderarbeid som er lagt til rette for barn og unge med spesielle behov. Sammen skal vi fyre bål, spikke, lære om naturen og kose oss.

Utover våren skal vi ha speidermøte annen hver torsdag. De fleste møtene skal holdes på Byhaugkafeen, men av og til reiser vi ut for å holde aktiviteter andre steder i kommunen. På speidermøtet 25. januar vil det deles ut en mer detaljert semesterplan med alle møtedatoene og nærmere informasjon om hvert enkelt møte.

For ett kalenderår betaler man 920 kroner i kontingent. Kontingenten dekker medlemskap i Norges KFUK-KFUM-speidere, medlemskap i Rogaland KFUK-KFUM-speidere, en forsikringsavtale, speiderbladet, speiderskjerf og utgifter i forbindelse med speidermøtene. Man kan delta på ett speidermøte uten å betale kontingent, og dette er da å betrakte som et prøvemøte.

For mer informasjon kan du klikke her