PF-ting 2025
- Vandrere (10-15 år)
Påmeldingsfrist: 20. januar 2025
Om arrangementet
- Vil du lære om aktuelle saker for Rogaland KFUK-KFUM-speiderne og om hvordan du kan debattere disse?
- Vil du finne ut hvordan du kan være med på å påvirke organisasjonen vår?
- Vil du bli engasjert?
På PF-tinget lærer du om organisasjonsarbeid og hvordan du kan delta i organisasjonsdemokratiet. Gruppens patruljeførere, patruljeførerassistenter, samt alle speidere i ungdomskolealder inviteres.
På kretsens PF-tinget skal vi diskutere og debattere aktuelle saker for aldersgruppen og for organisasjonen. Helgen vil også inneholde aktiviteter som gir deg inspirasjon til det lokale patruljearbeidet. Det vil også bli mye sosialt og du vil bli kjent med speidere fra hele kretsen.
PF-tinget holdes i forkant av kretsting hvert år. Patruljeførertinget sender delegater til kretsting og PF-landsting.
Har du lyst til å være stab?
PF-ting arrangeres av frivillige speidere over 17 år. Har du lyst til å være en del av staben eller prøve deg som kursleder?
Send sak til PF-ting
Har du noe på hjertet? En sak som PF-ting med myndighet kan gjøre noe med?
Da vil vi høre fra deg og få saken presentert og behandlet!
Dette kan du gjøre hele året, når som helst!Send oss saken, med en bakgrunn og et forslag til vedtak på post@rogalandspeider.no
Stille til valg?
Det skal velges 2 nye PF-delegater og 2 vara PF-delegater. Vi er ser etter engasjerte og motiverte PF-er som ønsker å jobbe for Rogaland KFUK-KFUM-speidernes mål og visjoner.
Kjenner du noen som bør få utfordringen, eller kunne du selv tenke deg å stille til valg?
Foreløpig program PF-ting 2025
Foreløpig program
FREDAG
18:00 Registreringen åpner
18:15 Innsjekk
19:00 Mat
20:00 Workshop
23:00 Ro på soveromLØRDAG
08:30 Vekking
09:00 Flaggheis og frokost
10:00 PF-tinget starter
13:00 Lunsj
14:00 PF-tinget fortsetter
16:00 PF-ting avsluttes
18:00 Festmiddag
20:00 Utekino
23:00 Ro på soveromSØNDAG
08:30 Vekking
09:00 Flaggheis og morgengymnastikk
09:30 Frokost
10:00 oppsummering og workshop
12:00 lunsj
15:00 Utsjekk og avreiseDetakeravgift og påmelding
Prisen for arrangementet står i boksen med informasjon øverst på siden.
Hva dekker deltakeravgiften?
Deltakeravgiften gjør der mulig for oss å arrangere kurs og samlinger. Den er med på å dekke mat, transport av utstyr, kurslokaler, kursbevis, merker og annet utstyr som blant annet førstehjelpsutstyr og utskrift av kursmateruell.
Du kan høre med speidergruppa eller kretsen din om de kan dekke hele eller deler av deltakeravgiften. Det er også mulig for deg, din foresatt eller speiderlederen din å søke om økonomisk støtte til å delta på arrangementene våre.
Bindende påmelding
Påmeldingen er bindende og betalingsfristen er den samme som påmeldingsfristen. Betal deltakeravgiften til konto 3201.08.95617. Husk å merke innbetalingen med "navnet ditt", "arrangement".
Om du blir syk eller forhindret til å delta på arrangementet kan du melde deg av og få refundert deltakeravgiften frem til påmeldingsfristen. Etter påmeldingsfristen må du ta kontakt med egen forsikringsselskap for å få dekket deltakeravgift. Ta kontakt på post@rogalandspeider.no om du trenger noen form for dokumentasjon fra oss.